Családfa Kutatás

Beköszöntő

2020. november 27. 09:30 - jeriko

Nagyjából egy éve kezdődött, bár voltak előszelei is "megbolondulásomnak". Többször nézegettem a különböző családfaépítő/kutató oldalakat, egyszer valahol meg is találtam nagymamán születési anyakönyvi kivonatát, ami leírhatatlan örömmel töltött el, illetve a mai napig rendszeresem előveszem a testvérem által készített fotóalbumot, amit a fiók mélyéről és a rokonságból összegyűjtött régi fotókból készített.

Már nem is tudom pontosan mi volt az a pont, ami megadta a végső löketet, de 2019. decemberében kezdtem el kutatni az őseim után. Nagyjából fél év alatt jutottam el oda, hogy amit könnyen meg lehet találni, azt sikerült beépíteni a családfámba - bőven előzetes várakozásaimat túlteljesítve. Ugyanekkor fogalmazódott meg bennem az is, hogy szeretném minél több embernek átadni azt a tudást, amivel ma gyakorlatilag bárki elérheti ugyanezt. 

Ez a blog nem egy hagyományos blog lesz - bár még sose írtam blogot, számomra ez is egy új terep -, hanem inkább tapasztalati és tudástár, ahova reményeim szerint érdemes lesz időről időre visszalátogatni.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csaladkutatas.blog.hu/api/trackback/id/tr5116303954

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása